torsdag 14 augusti 2008

Önskas: Recept mot slösurfande!

Okej, nu har jag kommit på vad det är jag behöver! Alla morgnar när jag vaknar helt död av trötthet (läs- alla morgar!!) tänker jag: "IKVÄLL! Då ska jag gå och lägga mej tidigt och vara jätte pigg och glad nästa dag! :D" Och Varje kväll sätter jag mej sen framför datorn, en liiiten stund bara - och så är man fast! =/
Så blir klockan typ tolv och man bara: "hmm kanske borde sova nu, ska ju ändå upp och släppa ut hästarna imorgon klockan sex...." Sen vaknar man på morgonen och är inte riktigt levande, och så är cirkeln sluten!

Det jag skulle behöva är ett program på datorn som gör att den stängs av av sig själv vid typ klockan nio eller så, så att man inte Kunde sitta och slösurfa halva nätterna! Någon som vet var man kan hitta något sådant program? ^^ Om jag inte kan stänga av datorn själv klockan nio? Jo, det hade kanske gått... Jag gör det snart! Ska bara sitta en liiiten stund till nu! ^^


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: