söndag 10 augusti 2008

Guten morgen!

Nu har jag varit och släppt ut våra små hästar!
Får nu se vad dagen har att erbjuda mej, förmodligen måste jag städa lite, sen blir det väll en tur med Vincent. Kanske drar jag till elgiganten en stund också, ifall det inte regnar! Jag vill köpa en ny mobil hihi, så jag tänkte jag skulle kolla hur mycket dom kostar och sen är det bara att gå hem och räkna pengar!
Den jag funderar på att köpa just nu är den här:


Det som jag tycker är viktigast att den har är radio, mp3 och hyfsad kamera, och det verkar den ha! Är det någon som har den här som ser det här kan ni ju kommentera och säga om den är bra! =)
Men som sagt kanske jag ändrar mej när jag får kolla lite på utbudet!
Aja, nu ska jag slappa lite till innan det är dags ta itu med dagen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: