lördag 10 maj 2008

Badsugen



Superhärligt väder även idag! Undrar om jag kommer skriva det varje dag hela sommaren! :P Ska vara ute så mycket som möjligt idag tror jag! Innan var jag och gick/joggade elljusspåret! Spänstigt va? Sen har jag suttit ute i solen, och nu ska jag nog gå ut igen! Ska bara ta det lugnt idag, det är på tiden tycker jag! Vill att det ska vara varmt i vattnet också! Är badsugen! Fast det måste nog vara en 20 grader minst innan jag vågar bada tror jag!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

erika sa...

Haha jag har BADAT idag!!! Två gånger! :D och doppt huvudet båda gångerna! det du! Inte illa va? kändes rätt bra att göra det den 8 maj.... fast du och jag brukade ju typ bada i april när vi var små!
Det var hur kallt som helst i vattnet så benen bara domnade bort när man gick i. Kan inte varit mer än 15 grader alltså! Men sen var det skönt när man svalkat sig lite och kunde ligga i solen! Vi har varit vid badet helA dagen...kom just hem. Superhärligt! Ätit glass och allt! :) du borde varit med och badat lite!

erika sa...

oj är visst 10 maj idag..... men ändå!

Sally sa...

Saknar dej Erika! Vill också bada ju! Hoppas du har tid att prata med mig någon dag snart! Vågar inte ringa nu när du pluggar så mycket! =/