torsdag 22 maj 2008

Eurovision song contest!

Nu har jag kollat på några bidrag i Eurovision och det får nog räcka för idag! Ska ju ändå kolla på finalen! Perelli var väll bra, hon gjorde vad hon skulle. Men jag tycker ändå hon ser lite skum ut... Vem var det som hade kopierat vems klänning föresten?? Låten efter eller vad det nu var hade ju likadan! Fast lite snyggare om jag ska vara ärlig men då kanske jag drivs på landsflykt! Såklart hejjar jag hur mycket som helst på Charlotte och jag är helt säker på att hon går vidare, för i Sverige är vi alltid säkra på att vi är bäst! Så Hejja Perelli!!
Måste tillägga också att jag hejjar på Albanien, och det står jag för! Jag tycker den låten är bra faktiskt! Hejja lite till er också!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: