onsdag 28 maj 2008

Gamla esc bidrag! (alla måste se de här!^^)

Verkar inte fungera att lägga ut filmer från youtube så att de syns här... =( Får väll länka då!
Nu ska jag nämligen avsluta detta årets eurovision med att visa några gamla bidrag som jag inte glömmer i första taget! Lägger även upp de har filmerna som lite nostalgi åt min syster som är mitt bästa melodifestival och eurovison sällskap! <3 Syster - du har väll inte glömt någon av de här? ^^

Grekland 2003! Dom vann inte... Förvånad? Kan detta vara det sämsta bidraget någonsin?

SAGAPO


Tyskland 2000! Vet inte vad jag ska säga om den men den är bara för himla rolig! xD Lägg gärna märke till den överglada brunhåriga tjejen som står och dansar! ^^

Stefan Raab - Wadde Hadde Dudde Da


Makedonien 2000! Inte riiiktigt lite bra som jag minns det! xD

XXL - 100% te ljubam


Lettland 2000! Fortfarande super bra!! <3 Förutom hans mjukisjacka kanske... ^^

My Star



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: